Veelgestelde vragen
De antwoorden op de meest gestelde vragen aan Twee Ons Geluk vindt je hier. Zit je vraag er niet bij of is je vraag niet genoeg beantwoordt, stuur dan een mailtje naar info@tweeonsgeluk.nl of bel / WhatsApp naar 06 81 03 07 98.
Hoe kan ik betalen?
- iDeal
- Klarna Achteraf betalen
- Bancontact
Na ontvangst van het bedrag wordt de bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden.
Kan het ingepakt worden?
Ja natuurlijk! Plaats een extra opmerking bij je bestelling en Twee Ons Geluk pakt het leuk voor je in. Zet er ook bij voor welke gelegenheid Twee Ons Geluk het mag inpakken.
Ik wil de bestelling op een bepaalde dag ontvangen, kan dat?
Dat kan zeker. Bij je bestelling kun je de datum aangeven wanneer je je bestelling wilt ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de post mocht deze er langer over doen dan normaliter.
LET OP! Bij ieder product staat de levertijd aangegeven. Dit zal binnen 1-5 werkdagen zijn. 90% van de bestellingen worden op de eerste werkdag direct verzonden, echter door drukte kan het voorkomen dat het 2 of zelfs 3 werkdagen kan duren. Heeft je bestelling spoed laat dit dan van tevoren aan ons weten, zodat je bestelling eruit gepakt kan worden. Alleen de datum aangeven is dan niet voldoende, omdat dit niet gezien wordt op het eerste gezicht.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 2,95 / € 3,95 € 4,25 voor brievenbuspost en € 4,95 voor pakketpost Nederland. Geen verzendkosten vanaf € 50,00.
De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen € 8,95. Vanaf € 150,00 geen verzendkosten.
Twee Ons Geluk also ships to other countries. We can check the shipment costs for you. Please send an email and we will let you know as soon as possible.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- Twee Ons Geluk werkt samen met Post NL. Deze zal de bestelling dan ook bij jou thuisbezorgen, of op een ander adres dat je hebt aangegeven. Je ontvangt de verzendcode per e-mail, zodat je kan nakijken wanneer en hoe laat het pakketje binnenkomt.
- Het is mogelijk de bestelling bij Twee Ons Geluk af te halen.
- Afhalen bij een afhaalpunt. Altijd handig al je overdag niet (veel) thuis bent. Bij de opmerkingen (bij het afronden van de bestelling) geef je de winkel en eventueel het adres door van het afhaalpunt bij jou in de buurt. Het pakketje wordt dan daar afgeleverd. Heb erg! Bij het afhalen, dien je altijd een legitimatiebewijs mee te nemen, dit om diefstal te voorkomen.
Er is iets verkeerd gegaan, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Indien de bestelling reeds betaald is, kan Twee Ons Geluk hier geen artikelen meer aan toevoegen. Maar je kan wel een nieuwe bestelling plaatsen. Indien de bestelling binnen 24 uur is, én de bestelling is nog niet verzonden, zal Twee Ons Geluk deze samenvoegen. Het teveel betaalde bedrag aan verzendkosten zal Twee Ons Geluk dan naar je terugstorten.
Er is een product niet op voorraad, kunnen de andere producten wel opgestuurd worden?
Bestellingen worden compleet verzonden. Wanneer mogelijk, staat bij het product aangegeven wanneer de verwachting is dat het weer binnenkomt. Kan je niet wachten op de andere producten plaats dan een aparte bestelling.
Mijn bestelling is toch niet naar wens, kan het teruggestuurd worden?
In de originele verpakking en in nieuwe staat kan het pakket teruggestuurd worden. Het product mag niet beschadigd zijn. Breng Twee Ons Geluk hiervan zo spoedig mogelijk per e-mail op de hoogte. Na ontvangst van het product (binnen 14 dagen) en indien het voldoet aan de voorwaarden, zal Twee Ons Geluk het bedrag binnen vijf werkdagen terugstorten op je rekening. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Komt de bestelling in zijn geheel retour dan betaalt Twee Ons Geluk de verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling terug. De verzendkosten voor het retour sturen zijn dus voor eigen rekening. Download het retourformulier onderaan de website en stuur deze mee met je bestelling.
LET OP! Oorbellen en delicatesse mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.
Binnen welke periode kan ik mijn bestelling retourneren?
Is je bestelling niet naar wens? Dan mag deze uiteraard geretourneerd worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje dien je een melding te maken van het retour. Na de melding heb je nog 14 dagen de tijd om het product de retourneren. Je dient ALTIJD een melding te maken plus het retourformulier mee te sturen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen na mijn betaling, klopt dat?
Zodra je betaling is gedaan ontvang je binnen een paar minuten een automatische bevestiging van je bestelling op de e-mail. Zodra wij je bestelling in behandeling nemen ontvang je altijd nog een persoonlijke e-mail. Het kan voorkomen dat de mailtjes in de spam of de reclamebox belanden. Het kan ook zijn dat je te snel hebt weggeklikt na je betaling, dan komt er ook geen bevestiging. Stuur gerust een e-mail, zodat Twee Ons Geluk het alsnog kan doormailen.
Ik heb een klacht, wat nu?
Je kunt je klacht e-mailen naar info@tweeonsgeluk.nl. Dan nemen wij dit zo snel mogelijk in behandeling en zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.
Andere vragen?
Voor andere vragen kan je Twee Ons Geluk een e-mail of WhatsApp sturen of neem telefonisch contact met ons op. Twee Ons Geluk streeft ernaar om je e-mail binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden.
info@tweeonsgeluk.nl
06 81 03 07 98